چند قدم تا تحویل سال

لحظات قبل از تحویل سال نو و شاید ساعت ها قبل از اون همه به فکر این هستیم که در سالی که گذشت چیکارا کردیم و سال آینده چیکار باید بکنیم و دنبال چه آرزوهایی بریم.

امسال اما میخوام به هیچ چیز فکر نکنم، به اطرافم نگاه کنم و به اونچه که هستم و بدون هیچ آرزویی زمان زمان حال رو مثل یک لیوان آب خنک سر بکشم و ازش لذت ببرم. خدا رو شکر کنم برای کسی که هستم، جایی که هستم و چیزهایی که دارم. خلاصه اینکه به این فکر کنم که همینی که هست بهترینه.



به هر ترتیب با آرزوی (!) سالی خوب برای همه (با تشکر از راضیه خانم و مرضیه خانم گل، دست اندر کاران چیدن سفره و عکاسی).

نظرات 1 + ارسال نظر
فرید چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ

آنان که تمام عمر در جستجوی خوشبختی هستند به سرعت از کنار آن رد می شوند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد