دیدنی



یکی از لذتهای اهل سفر که در حضر موندن دیدن عکسه! خودم که اینطوریم. خیلی عکس دیدن رو دوست دارم. برای همین سعی میکنم هر روز یک عکس اینجا بذارم. اولین عکس از هنری وسل جونیور (Henry Wessel Jr)، واقعا یه شاهکاره. از لحاظ حسی یک جور حیرت تووش هست که چاره جز تسلیم شدن و لذت بردن برای آدم نمیذاره.

البته به لحاظ فنی آقای نیک ترپین (Nick Turpin) در 779 زیر عنوان «ای کاش این عکس رو من گرفته بودم» این عکس رو تشریح کرده.


نظرات 3 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ http://mohsenfarahi.ir

عکس می بینم و امید که این فن شریف ....
*
همچنان ارادتمند...
*
اینجا رشت است.
باران می بارد..
*
بکن یکی از همین تعطیلات بیا اینجا
*
این یک دعوت نامه رسمی است.

[ بدون نام ] دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ

هنر سیر و سفر بی خطر!
آهسته و خوب ببین............

صادقم یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 ق.ظ

چه عکس میخکوب کننده ایه.. اخساس می کنم جای این مرد ایستاده ام..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد